برای تو ...

آغوشت را

میگشایی برایم ؟

در طی طریق ,

در نقطه ای از

راهی دور و دراز

بسوی انچه

آینده نامیده میشود ,

نفس دگر ,

یارای رفتن نمیکند

قدمها , خسته

سینه پر ز درد

قوت رفتن دیگر نیست

میخواهم در آغوشی گرم

دمی دیده بر هم گذارم

و با صدای گرم نفسهایت

آرامش را لمس کنم

میخواهم با شنیدن

صدای قلبت ,

به مانند لالائی که

مادری برای کودکش میگوید

به خوابی عمیق فرو روم

مرا میهمان آغوشت کن

میهمانی ناخوانده

میهمانی خسته

فقط برای لحظاتی ,

بگذار در آغوشت جای گیرم ...

آغوشت را ,

میگشایی برایم ؟ ...



این مطلب را با اجازه پیام عزیز از وبلاگ
رهگذر خسته اینجا می نویسم. باور کردنش شاید سخت باشه ولی این مطلب خیلی به حسی که من امروز دارم نزدیکه .
                                                                                                پاینده باشید 
                                                                                                قاصدک                                                                                                

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:00 ب.ظ http://moh3n.com

خیلی قشنگ بود. از ما دیگه نمیپرسین؟!

پریسا جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.parisaa.com

ســلام دوست عزیزم. خیلی ممنونم که به من سر زدی. من هم بی نهایت خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم. از بابت لینک خیلی متشکرم. من هم با اجازه بهت لینکیدم . همیشه پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد