دلبستگی ...


گاه برای دلتنگیهایم نوشتم
                                      گاه برای خستگیـها
گاه برای چشمانت نوشتم
                                      گاه برای دلبستگیهـا

امـــروز برای خــودم می نویســم
                                          که دلبسته تمام خستگیــهایم هستـم .

آرامــــش ...


برای دلتنگیهایم می نویسم
برای لحظه ای آرامــش

                               امروز چه بی صــدا بغض خشم خود را به دست آرامش یاد تو سپردم
ش
چـــرا باید ؟
من دلتنگـــم ! خسته ام !

چـــرا بیهــوده بر من به انتظار نشسته اید ؟
                                  
من اینجــا برای لحظه ای از ســرمستی الــوند بی تابم 
                                                                         من اینـــجا به وسعت لـوت خاموشم
    من اینجـــا ایستاده ام

بیداری


شبی آرام چون دریای بی جنبش
سکون ساکت سنگین سرد شب
مرا در قعر این گرداب بی پایاب می گیرد
دو چشم خسته ام را خواب می گیرد

من اما دیگر از خواب بی زارم
حرامم باد خواب و راحت و شادی
حرامم باد آسایش
من امشب باز بیدارم

تشویش


ای قلب نیم شکسته بند بند
آرام تر بزن
خیالم از وسوسه های این برف زمستانی
مشوش است
بیقرار لحظه های فردا بمان
آرام تر بزن
                آرام تر بزن

دل



دلم آغوش بی دغدغه می خواد  ...