شب یلدا


یکشنبه شب یلداست ... بیایید دعا کنیم بهترین شب باشد برای من -  تو  ... و  همه ...
 


 
مرور بودنت سرشارم می کند از زیباترین ترانه های عاشقانه
شب عشقمان در راه است
یادت هست ... ؟ ...
یادت هست در طولانیترین شب آسمان
زندگیمان
به رنگ انارهای ترک خورده سرخ در آمده بود .
و ما تا صبح
دانه به دانه
صبورانه سرخی آغاز زندگیمان را چشیدیم ؟!...
چه شیرین و باطراوت بود طعم شروع یک زندگی .
---- > هنوز شیرینی و سرخیش در خاطراتم بوی تازگی می دهند .
یادت می آید تا صبح
روشنترین کلام عاشقی را
به دست بی نشانترین قطرات باد سپردیم ؟

آن شب دوباره دارد می آید
بوی زندگی دوباره دارد می آید
رنگ دوستت دارم می آید
رنگ زندگی برای همیشه در خاطراتمان حک می شود .

زلال عشق از شرم
سرخی انار شب یلدا را بر گونه هایمان می نشاند .

                                     دیگر راهی نمانده تا کلبه عاشیق

بادبانها در دستان توست
و من بر خستگی دستانت بوسه می زنم .

مقصد در چشمان توست
و من سرخی چشمانت را - مست - می نوشم .

و عشق در قلب من و توست
                                         و ما ...
                                               می رویم تا ...........کلبه عاشیق .
                                                                             تا مقصد . 

                                         شب یلدا شب عشق من و تو 
                  آرزومند سبزترین زندگی و زیباترین عشقهای دنیا برای شما 
                                                       طنین



عشق کلمه نیست
                             که عاشق شدن حرفی شود
    عشق تکرار نفسهای من و توست ...                   
                 آرام آرام ... می آید و می رود و ما را از طراوت مرورش سرشار میکند ...
عشق کلمه نیست که ما را در بند زمان کند
                                           --- که عاشق شدن حرفی شود ---- 
                                                                                              عشق ...؟
                                         شب یلدا شب عشق من و تو 
                  آرزومند سبزترین زندگی و زیباترین عشقهای دنیا برای شما 
                                                       قاصدک

برای تو ...



برای تو می نویسم

برای تو نفس می کشم

و با تو بودن را آرزو می کنم

همــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ... 

پاینده باشید .
قاصدک


اشهد ان لااله .... تو


آمد درست زیر شبستان گل نشست
در بین آن جماعت مغرور شب  پرست
یک تکه آفتاب نه یک تکه از بهشت
حالا درست پشت سر من نشسته است
[ین بیت مطلع غزلی پر ستاره است
این سومین ردیف نمازی خیالی است]
گلدسته اذان و من و ...های های های
الله و اکبر و انا فی کل واد  ... مست
سبحان من یمیت و یحیی و لا اله
الله هو الذی اخذ العهد فی الست
[یک پرده باز بین همین بیت می کشم
او فکر می کنمدر این پرده مانده است ]
سارا سلام .. اشهد ان .. لا اله ...تو
با چشمهای سرمه ای .. ان لااله ... مست
دل می بری که حی علی ... های های های
هر جا که هست پرتوی روی حبیب هست
بالا بلند عقد را با لبان من
آن شب مگر فرشته ای از آسمان نبست؟
باران جل جل شب خرداد توی پارک
مهرت همان شب ... اشهد ان ... در دلم نشست
آن شب کبو ...کبوتری از باممان پرید
نم نم ... نما ... نماز تو در بغض من شکست
سبحان من یمیت و یحیی و لااله
الا هو الذی اخذ العهد فی الست
سبحان رب هر چه دلم را ز من برید
سبحان رب هر چه دلم را زمن گسست
سبحان ربی ال ... من سارا ... بحمده ی
سبحان ربی ال ... من سارا ...دلش شکست
سبحان ربی ال ... من سارا ...بهم رسید
سبحان تا به کی من او دست روی دست؟
زخم دوباره وا شد و ایاک نستعین
تا اهدنا ال ... سرای تو چیزی نمانده است
مغضوب این جماعت پر های و هو شدم
افتادم از بهشت بر این ارتفاع پست
یک پرده باز بین من او کشیده اند
سارا گمانم ان طرف پرده مانده است .

                                                                                 نویسنده : ناشناس
                                                                                 شاد باشید
                                                                                 گلرخ

با تو بودن بهترین لحظات را می سازد ...




من به تو ایمان دارم
آغاز فصل سرد زندگی به امید بهار فردا گرم و دلپذیر می شود 
با تو ....

                                                                  با آرزوی سبزترین لحظات برای شما
                                                                                       گلرخ
                                             

اندوه عشق

من همان عشقم که در فرهاد بود
او نمی دانست و خود را می ستود
من همی کندم - نه تیشه کوه را
عشق - شیرین می کند اندوه را

می خواهم



می خواهم آب شوم در گستره افق
 آنجا که دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می شود

می خواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم
                         

خواب شیرین ...


طنین من
               می خواهم به آرزوی فردای نیامده به خوابی فرو روم شیرین

با یاد خاطراتی به رنگ مهتاب و ستاره
                              با صدای چک چک باران
                                            و سرمای نسیم رودخانه
                                                                که بوی تو را در ذهنم به میهمانی می خواند .
باز هم می گویم :
                                      مدتهاست که حسرت خواب را به بستر تب زدهء شب می سپارم.

من امروز را به آرزوی فردا نفس می کشم .
                                                                                                  پاینده باشید
                                                                                                      قاصدک

برای تو ...

آغوشت را

میگشایی برایم ؟

در طی طریق ,

در نقطه ای از

راهی دور و دراز

بسوی انچه

آینده نامیده میشود ,

نفس دگر ,

یارای رفتن نمیکند

قدمها , خسته

سینه پر ز درد

قوت رفتن دیگر نیست

میخواهم در آغوشی گرم

دمی دیده بر هم گذارم

و با صدای گرم نفسهایت

آرامش را لمس کنم

میخواهم با شنیدن

صدای قلبت ,

به مانند لالائی که

مادری برای کودکش میگوید

به خوابی عمیق فرو روم

مرا میهمان آغوشت کن

میهمانی ناخوانده

میهمانی خسته

فقط برای لحظاتی ,

بگذار در آغوشت جای گیرم ...

آغوشت را ,

میگشایی برایم ؟ ...



این مطلب را با اجازه پیام عزیز از وبلاگ
رهگذر خسته اینجا می نویسم. باور کردنش شاید سخت باشه ولی این مطلب خیلی به حسی که من امروز دارم نزدیکه .
                                                                                                پاینده باشید 
                                                                                                قاصدک                                                                                                

خاطره

                    ای دوست
                     در دشتهای باز 
                     اسب سپید خاطره ات را
                                                            هی کن ...

یک نگاه عاشقانه برای ...

در امتداد نگاه خسته دلان به زندگی
آنجا که در هوای مه آلود سحری
ستارگان پس زده ء شب
                                    نور می نوشند .
همانجا که گلهای آفتابگردان دشت خورشید
                                                            با پرواز پروانه های عاشق
                                                             به پیشواز هر طلوع سبز می شتابند .
آنجا که در کرانه های دوردست افق
                                               از دریا تا آسمان 
                                                         غروب خون زدهء هزار رنگ رخ بر می تابد .             
هزاران روزنه امید
            در قاب شکسته
یک همدل
                                                  یک هم پیمان
                                                                      یک دوست

                                                                                       می توان یافت .
می شود از پیاله یک نگاه صادق
                                            مست شد از روشن ترین انتظار رسیدن .
می شود به همه دلتنگیها پشت پا زد
                                                    وقتی که عشق هست
                                                                                     وقتی که تو هستی ...
  

                                                                                  عید همگی مبارک ...
                                                                           مدیونید اگر برامون دعا نکنید
                                                                                  شاد و پایدار باشید
                                                                                           گلرخ



من هم عید را به همه علی الخصوص به زیباترین و تابنده ترین  ستاره دلم تبریک می گم . طنین من که با همه مشغله های روزمره ، دلیل شادی و وجد درونی من   فقط اونه ... می خوام بگم که خیلی ت دوست دارم خانوم خانومای من .....
                                                                                      پاینده باشید
                                                                                          قاصدک