عشق ما را سر شار زیستن خواهد کرد


من اینجا ایستاده ام
به تنهایی
                        در مقابل هر آن سختی که در جهان آمده است
و تو در جستجو 
                        به دنبال مکانی 
                                               مکانی برای تنهاییت
                                                                       برای  گمگشتگی و دلتنگیت

اینک آن زمانی است که می بایست دلیلی برای زیستن من بیافرینی

آنهنگام که مشتاق زیستن شدیم
                         عشق ما را سر شار زیستن خواهد کرد 
                                                                 ســرشـــــــار  برای زندگی کردن
 
بر گرفته از آلبوم  
Love Will Keep Us Alive  -  Egales                                       

                                                                                            آرزومند آرزوهای سبزتان
                                                                                                         قاصدک

لحطه های تنهایی ....


 از صبح تا حالا شرکت هستم ... داریم برای فردا - نه دیگر باید گفت  همین امروز - طرح Business Modeling  پیشنهادی تهیه می کنیم . خستگی شاید اذیت کند ولی اندیشه ای توانی مضاعفم می بخشد .
اندیشه لحظه هایی که کنار تو باشم ........ 

 
میان لحظه های تنهایی شب من
میان  کلمات جاری بر زبان  من
میان هر یک از جمله هایی که می نویسم
میان هر یک از کلیدهای صفحه کلید که  می فشارم 
                                                                             آرزویست
آرزو می کنم که آسوده بخوابی طنین عاشقیم ....

                                                                                     آرزومند آرزوهای سبزتان
                                                                                                قاصدک

خانه

میان دیوارهای روشن سکوت

خانه ای شیشه ای ساخته ام .

 

خانه ای باتمام زوایای زندگی یک انسان .

خانه ای به وسعت تمام عشقها ، قلبها ، کینه ها، سکوت ها.

خانه ای با شادیهایی از جنس ستاره های طلایی

و احساسی به رنگ آسمان .

 

خانه ای که درهایش از جنس نور است و

پنجره هایش رو به آفتابگردانهای خندان باز می شوند.

 

خانه ای پر از هوای " تو"

                                   و نفسی از تبار  " عشق " .

 

در هنگامه آمدنت

                        سکوت شیشه ها به رنگ آبی ترین بهشت زمینی

                        زندگی را فریاد می زنند .

 

حتی اگر با قدمهایی از جنس سکوت بیایی ...

 

 

                                                 آرزومند بهترین ها برای شما

                                                 گلرخ  

زمین در سوگ انسانها

 

میان کرکره های روشن صبح همیشه روزنه ای برای عبور امید به سوی فردا در خواب است

 

که فقط با آمدن غروب بیدار می شود .

 

یک روز سایه زندگی بر سر ما می افکند و لحظه ای نابهنگام چنگال بی اعتماد مرگ ما را در عبور تاریکترین نقطه نور فرو می شکد و تنها چیزی که می شنویم جیغ سرد دسته ای از مرغان دریاییست

 

 که در امتداد روحی که به آسمان می رود

 

سبکبار پرواز می کنند .

 

 

 

 

 

بیایید برای تمام کودکانی که از کلبه های سبز زندگیشان دور مانده اند و آوای محزون قلب مادران و پدرانی که در سوگ فرزندانشان می گریند

 

دست دعا به سوی آسمان دراز کنیم

 

خاطرات کودکی می گویند خدا در آسمانها به صدای بندگان با ایمانش گوش جان سپرده است .

 

 

 

گلرخ و قاصدک

دلاویزترین


تقدیم به عزیزترین طنین من ...
                                                                پاینده باشید و شاد
                                                                         قاصدک



از دلاویزترین روز جهان خاطره ای با من است
                                                            خاطره ای با من است
آن سحری بود و هنوز
                                    گهر ما
                                                     به گیسوی شب آویخته بود

من به دیدار سحر می رفتم
                                                     من به دیدار سحر می رفتم


این دل افروزترین روز جهان  را بنگر
                                            تو دلاویزترین شعر جهان را بسرای


من به دیدار سحر می رفتم
                                                    من به دیدار سحر می رفتم

در افق پشت سرا پرده نور
                              باغهای گل سرخ
                                           شاخه گسترده به مهر
                                                                  غنچه آورده به ناز
دم به دم از نفس باد سحر
                        غنچه ها می شد باز
                                            غنچه ها می شد باز
                                                            غنچه ها می شد باز
              باغهای گل سرخ 
                                                 باغهای گل سرخ

   یک گل سرخ بزرگ از دل دریا برخواست

  خورشید
               خورشید
                            برخواست 
                                                خورشید

این دل افروزترین روز جهان  را بنگر
                                             تو دلاویزترین شعر جهان را بسرای

         دوستت دارم را
                                       دوستت دارم را  
   
         من دلاویزترین
                                        دلاویزترین
                                                                شعر جهان یافته ام
      دوستت دارم
                            دوستت دارم
                                                  دوستت دارم
                                                                        دوستت دارم
     این گل سرخ من است 
                                           این گل سرخ من است

     دامنی پر کن از این گل
                                    که بری خانه ء دشمن 
                                                                 که فشانی بر دوست
    دوستت دارم را  
                                با من بسیـــــــــــــــار بگو
   دوستم داری را
                                از من بسیـــــــــــــار بپرس
  
   دوستت دارم
                         دوستت دارم 
                                                  دوستت دارم 
                                                                          دوستت دارم
 بر گرفته از آلبوم 
The Most Delightful
 اثر ماندگار استاد محمد نوری
 با  آهنگسازی استاد محمد سریر


 

محبت -- زمان !



دستانی که محبت را می بخشند

هیچگاه زمان را تقسیم نمی کنند  .

 

                                                                                          کریستمس مبارک

                                                                                                  گلرخ

لحظه ها

رویائی ترین  لحظات زندگی

لحظه های هستند که آنها را سپری می کنیم

 

اما واقعیت لحظات زندگی ما را

لحظه های نیامده می سازند ...