...


آفتابی یکدست
سارها آمده اند .
تازه لادن ها پیدا شده اند .
من اناری را - می کنم دانه - به دل می گویم :
خوب بود این مردم
دانه های دلشان پیدا بود .

سهراب سپهری
-------------------------------------------------------------
و سکوت ...

                                                                              گلرخ

صبح به خیر ...


آمده ام اینک

و آماده ام تا دنیای تازه برای دیدگانمان باز کنم
                                  من می توانم را برای من ساخته اند تا با خود تکرار کنم

عمل باید
                     در اندیشه ای که گاه ساعتی جدید در دیدگانش  ظهور می کند  .


" کلاغی که به مترسک مزرعه احساسم خو کرده

آسمانی که هجوم ابرها امانش نمی دهد

زمینی که بذرهای محبت قلبم را در آن کاشته ام

خدایی که ! ...

              هست.

                     نیست.

                             می آید ؟ ...

ایمانی که ، ...

            مجال گفتنم نمی دهد ... "

 

                  آفتابی کو؟

                  ..................................................

دوست داشتن
هجمه مکرر قلبی ست
که با هر تپش به سوی تو می آید .