یک شاخه یـاس سفید ...



گاه خسته به فکر فردا می نشینیم
گاه خسته به خواب می رویم

                                     ولی فــــردا روز دیگریست

                                                             برای من و تو تا باز شاعرانه زندگی را بسراییم .



نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ق.ظ http://payamra.com

delam baraye shero zendegi shaerane tang shode ast

آرتا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:36 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

کاش همگی قبول کنیم که فردا روز دیگریست و اینقدر فرداهامون رو در حسرت دیروز هدر ندیم!!!

کوروش ضیابری پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.imaneemrooz.com

شما در مطالب وبتان از آرامش خیلی حرف می‌زنید و این خیلی زیباست . اما شما از خیلی مسایل غافلید... غافلید که نام وبلاگ شما- طراحی وبلاگ شما و اصولا هویت وبلاگ شما آرامش بخش و لذت آور است. واقعا اظهار خوشحالی میکنم که همچنان مثل شما بلاگرهایی هستند که به دور از هیاهو و جنجال تنها به فکر خدمت فرهنگی هستند و می نویسند و با نوشته ی خودشان حتی اگر واقعا این قصد را نداشته باشند، به مطالعه کمک میکنند و مطالعه چیزی نیست جز سعادت و روشن شدن فکر و مگر مطالعه فقط در ورق زدن کتابهای کاغذی ۲۰۰ صفحه یی خلاصه میشود و همین نوشته های چند سطری نمیتوانند روشنت سازند؟
من کوروش ضیابری هستم، ۱۴ ساله... وقتی از سن ۹ سالگی کار روزنامه نگاری را شروع کردم کوچکترین روزنامه نگار ایرانی بودم و حالا هم این افتخار را با خود یدک میکشم. باور کردنش خیلی سخت است که من چه و چه و چه هستم.... فقط ترجیح میدهم سری به سایتم بزنید و بیوگرافی من را نیز مطالعه بفرمایید... لینک دادن افراد موفقی مثل شما به من در موفقیتهای آینده ی من نیز کمک خواهد نمود.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد